محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

محمدطاها عشق مامان و بابا

روز مادر

1392/2/11 17:45
نویسنده : م.کهنموئی
572 بازدید
اشتراک گذاری

امسال روز مادر رفتیم ویلای عموی مامانم، خیلی بهمون خوش گذشت

تازه دایی جونام هم یک عالمه از من عکس گرفتن

 

1

به زیبایی گل های پشت سر من خیره نشید، به این توجه کنید که چرا من دارم زورکی می خندم و دست هامو بالا می گیرم؟؟

درست حدس زدید دایی جون هام دور از چشم مادرم من رو درست در وسط تیغ ها نشوندندگریهگریه

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علیرضا
2 شهریور 92 0:04
سلام نی نی خوشکل عمو مجید ایشالا مثل عموجون موفق و مهندس شی
محدثه (خاله نهال)
9 مهر 92 21:09
محدثه (خاله نهال)
9 مهر 92 21:20
سلام مرضیه عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده پسرت خیلی نازه دوست دارم و از اینکه خدا بهت فرزند سالم وصالحی داده بسیار خوشحالم
محدثه(خاله نهال)
11 مهر 92 9:53
سلم عزیزم خیلی نازه خدا برات نگه داره
سارا مامان آرتین
16 مهر 92 12:00
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید ____________________________
danesh
19 آبان 92 19:36