محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

محمدطاها عشق مامان و بابا

دوباره دوهزار

1392/3/20 15:14
نویسنده : م.کهنموئی
680 بازدید
اشتراک گذاری

 من و مامانم و بابام دوباره رفتیم دوهزارhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/chaseupssmiley.gif

مامانم میگه چون الان هوا خوبه ما می تونیم بریم شمال ولی وقتی هوا سرد بشه دیگه از شمال خبری نیست، چون خدای نکرده من سرما می خورم

الان توی یک روز دلچسب آفتابی من توی حیاط ویلا جلوی غنچه های گل رز نشستم و دارم کیف می کنم

18900000                              18900000                         18900000  

1

عجب آفتاب زیبا و قشنگی است                                                  -欢度五一劳动节gif动画[79张]

به به ...............به به....................                      

2

چه گل های قشنگیه

من عاشق گل ها هستم     15000000                                                 roflmao شکلک ها

3

به مامانم گفتم منو بذار روی چمن ها بشینم حال کنم، آخه از این چیزها که توی خونم پیدا نمیشه!!!!

                                                Gifs Animés anges 71

4

باز هم یک گل دادن دستم جو گیر شدم،‌ شروع کردم به خوردن........

خوشمزه است.....

                                                   Gifs Animés anges 153

5

منو گذاشتن جلوی گل رز که پر از تیغه، من که میدونم اینا خوردنی نیست!!!

 

6

 

7

ا

این گل سفیدا تیغ نداره میشه خوردش!!

شما هم بفرمایید....

8

ببینید چقدر مثل آقاها نشستم ازم عکس بگیرن

 

9

این گل ها خیلی خوشگل هستند مامانی....                

 

10

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

11

دیگه صبرم تموم شد، بهتره یکی از گل ها رو یکم لیس بزنم، ببینم چه مزه ایه؟؟؟

36_1_51.gif                            36_1_51.gif                                     36_1_51.gif    

12

شما هم بفرمایید شمال، هوا خیلی خوبه.....شکلک رنگین کمان

 

13

 خوشحال اسم حیوان دست اموز شکلک ها                                    خوشحال اسم حیوان دست اموز شکلک ها

14

 

 

 

دو ماه بعد  عیدفطر دوباره رفتیم شمال، ایشالاه شمام همیشه به سفر و به شادی و خوشی باشید

ببینید چقدر توی این دو ماه بزرگ تر شدم، تازه با کمک دوستان و اقوام عزیز در این سفر تونستم چهاردست و پا برم. که از همه ی دوستان به خصوص محمد حسن جان کمال تشکر و قدر دانی را دارم، خدا اجرش بده که ما رو از روی زمین خزیدن نجات داد، البته اونم خودش دورانی بود که گذشت......

 شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<     شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

1

من هنوز هم عاشق گل ها هستم

 

2

اول گل ها رو از روی درخت می چینم......  انیمیشن MSN شکلک پوزخند بزرگ

3

بعد یکی یکی مزه هاش رو امتحان می کنم.....

4

همه ی گل ها خوشمزه هستند دوستای من.....                             

 

5

ولی خدایی این دیگه گل نیست، درخت سیب.....       

         

6

خیلی سیب های این درخت خوشمزه است، مامانم میگه چون این درخت ها بالای کوه و با آب چشمه رشد کردن بخاطر همین خیلی عالی هستند....خنده

 

7

شما هم بفرمایید سیب میل کنید....

8

 

رفتم روی تنه ی یک درخت نشستم دارم به جنگل ها نگاه میکنم....

9

حالا میخوام یکم علف بچینم اینجا تمیز بشه....

10

 

11

 

12شکلک لبخند بزرگ

باز یک گل پیدا کردم....                    

13

 

14

این موجودی که میبینید یک خرچنگه....شکلک ها فوق العاده خوشحال

حسین عموجون که عموی مامانمه این جوجو رو آورده توی اتاق که من باهش بازی کنم حوصله ام سر نره، من خیلی ازش خوشم اومد، خیلی بامزه راه می ره، ولی نمی دونم چرا هر دفعه میرم بگیرمش مامانم جیغ میکشه!!!!!!!!!!!!!! 

 

شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

15

انقدر مامانم جیغ زد جوجوی بیچاره رو انداختن توی یک شیشه بعد دادن دست من...

اینطوری اصلاً نمیشه باهش بازی کرد..................

19

منم گریه کردم،‌ برای همین مامانم منو برد تاب تاب عباسی سوار شم که جوجو کوچولو یادم بره....

              

20

                                   

21

از شمال من و مامانم و مادر جونم رفتیم خونه ی حسین عموجون

اونا یک آب نمای خوشگل توی خونشون داشتن،‌که توش یک عالمه ماهی بود، منم از فرصت استفاده کردم..... البته فقط می خواستم ماهی ها رو ناز کنم.....

22

بعد عمو جون منو گذاشت وسط آب نما، اون بالای بالا،‌که دستم به ماهی ها نرسه.....

مگه چه اشکالی داره من ماهی کوچولوها رو ناز کنم........

23

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا مامان آرتین
21 آذر 92 12:20
خوش بگذره ... بله هوا سرد بشه احتمال سرماخوردگی هست همیشه خوش باشین و جیغ بزنین خخخخخخ ماشالا به این گل پسر زیبا